zasady zwrotów i reklamacji
ZWROTY
Oczywiście przysługuje Ci prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni, bez konieczności podania przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się w dniu dostarczenia Ci produktu.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów wykonanych na indywidualne zlecenie klienta = w naszym sklepie są to wszystkie soczewki okularowe.
Aby dokonać zwrotu:
- wypełnij i własnoręcznie podpisz Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pobierzesz je klikając tutaj
- wyślij nam zdjęcie lub skan Oświadczenia na adres mailowy: [email protected]
- odeślij produkt wraz z paragonem lub fakturą (nie dot. faktur wysłanych mailowo). Możesz nadać paczkę dogodnym dla siebie sposobem, na jeden z wskazanych adresów:
- przez Pocztę Polską lub kuriera dowolnej firmy: Zakład Optyczny OOOCZY al. J. Piłsudskiego 157, 92-332 Łódź
- przez Paczkomat InPost: Paczkomat LOD26M, al. J. Piłsudskiego 151, 90-368 Łódź
- przez Orlen Paczkę: punkt partnerski ul. Teodora 4, 92-236 Łódź – zwrot tym sposobem jest DARMOWY. Napisz do nas a stworzymy dla Ciebie etykietę wysyłkową – [email protected]
Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdziesz w §8 naszego Regulaminu.
REKLAMACJE
Zobowiązujemy się dostarczyć Ci produkt wolny od wad. Masz prawo do reklamacji wadliwego produktu z tytułu rękojmi przez okres 24 miesięcy od dnia dostarczenia produktu. Wada produktu polega na jego niezgodności z umową. W przypadku opraw okularowych lub okularów korekcyjnych, będą to szczególnie następujące przypadki:
- oprawki okularowe/ okulary korekcyjne nie mają właściwości, które powinny mieć ze względu na cel oznaczony w umowie albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- oprawki okularowe/ okulary korekcyjne nie mają właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
- oprawki okularowe/ okulary korekcyjne nie nadają się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego ich przeznaczenia;
- oprawki okularowe/ okulary korekcyjne zostały wydane kupującemu w stanie niezupełnym.
Aby dokonać reklamacji:
- wypełnij i własnoręcznie podpisz Formularz reklamacyjny, pobierzesz go klikając tutaj
- wyślij nam zdjęcie lub skan Formularzu na adres mailowy: [email protected]
- odeślij produkt wraz z paragonem lub fakturą (nie dot. faktur wysłanych mailowo). Możesz nadać paczkę dogodnym dla siebie sposobem, na jeden z wskazanych adresów:
- przez Pocztę Polską lub kuriera dowolnej firmy: Zakład Optyczny OOOCZY al. J. Piłsudskiego 157, 92-332 Łódź
- przez Paczkomat InPost: Paczkomat LOD26M, al. J. Piłsudskiego 151, 90-368 Łódź
- przez Orlen Paczkę: punkt partnerski ul. Teodora 4, 92-236 Łódź
Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdziesz w §9 naszego Regulaminu oraz w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.